محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

هفته سی و هشتم

1391/10/30 10:38
540 بازدید
اشتراک گذاری

وارد هفته سی و هشتم شدیم و از این بابت خیلی خوشحالم چون به روز موعود نزدیک شدیم.از طرفی روز به روز نگرانی هام بیشتر میشه . روزها خیلی سخت میگذره همش درد دارم و نمی تونم راه برم ولی میدونم که میرزه!پسرم روزهای آخری هست که ما اینقدر به هم نزدیکیم.با هم نفس میکشیم و... می ترسم وقتی بدنیا میای با بزرگتر شدنت روز به روز از من دورتر بشی من عاشقانه دوستت دارم و دوست دارم تو هم منو دوست داشته باشی.اگه ببینم روزی کسی رو از من بیشتر دوست داری دق می کنم.

پسرم ارزوی من سلامتی توست.خدا کنه این روزا به خوبی بگذره و به سلامتی بیای بغلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سویل واراز
30 دی 91 11:03
سلام تبریک میگم دیگه کم مونده تا فرشتتونو به سلامتی بغل کنین سیسمونیاشم مبارکش باشه خیلی شیکن دوست من از شکلکهای سویل و اراز همدیدن کنین http://sheklakbaransevilaraz1391.niniweblog.com/
مامان شیدا
2 بهمن 91 15:14
سلام مامانی به سلامتی این شازده پسر داره میاد ... مبارکه ... خیلی مواظب خودت باش ... منتظر عکسهای نی نی هستم ....
پیشاپیش تولدش رو تبریک میگم ...


ممنونم مامان شیدا جون.ایشالاه که عکساشو میذارم