محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

هفته سی و ششم

1391/10/17 9:41
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم،دلبرکم.دیروز رفتیم دکتر صدای ناز قلبتو شنیدم.از صداش پیدا بود ماشالاه مردی شدی واسه خودت.آخرین سونو رو نوشت و گفت دوم بهمن برم سونو و برای آخرین بار قبل تولدت معاینه بشم تا ببینیم در چه وضعیتی هستی.آیا به مامان کمک می کنی طبیعی بدنیا بیای یا نه؟تپلی من این ماه یک کیلو زیاد کردم خدا کنه تو وزن گیریت خوب باشه.دیگه می خواییم خونه تکونی کنیم تا همه چی واسه اومدنت مهیا بشه گلم.خدایا مواظب فرشته کوچولوی من باش که همه ی دنیای منه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عموی محیط بان
4 بهمن 91 21:14
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید