محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

0-20+--+

1393/3/9 16:44
269 بازدید
اشتراک گذاری

منم دلم خوش بود ترم دانشگاه داره تموم میشه و همسری مارو میبره گردش متنظراما کار پشت کار!!حالا داره برگه های میان ترم و با وسواس تصحیح می کنه (والا زمان ما استادا برگه میان ترم تصحیح نمی کردن)بعدش هم باید منتظر برگه های پایان ترم باشم.تفریح منم اینجور وقتها خوندن نامه های پر سوز و گداز صفحه آخر برگه های امتحانی هست  که اشک هر خواننده ای را درمیاره.نمی دونم چرا بیش از 50% دانشجوها توی این روزها یا خودشون یا پدر و مادرشون بیمارستان بستری میشن. حدود20% نزدیکانشون را از دست میدن.15% هم خوب درس خوندن اما سر جلسه همه چی یادشون رفته ، اما اسامی 124000پیامبر یادشون هست و به تک تک امامان و پیامبرها قسمت میدن!!حدود 10% در حد قبولی برگه را پر می کنن. 5% باقیمانده هم در غیبت تشریف دارند.خسته

ایشالاه که بلا از همه به دور باشه تا دانشجوها با آرامش فکری درس بخونند!!

پ .ن :تیتر را با همکاری پسرم انتخاب کردمخندونک

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مهدیه
9 خرداد 93 20:13
چه تحلیل باحالی!!!!
مامان روژینا
11 خرداد 93 11:45
عزیز دلم سلامهنوز پارسا جونی رو میبری کلاسای مادر و کودک؟ دیروز روژینا رو واسه جلسه اول بردمخوب بود. شما چه ساعتایی میای؟ دوستدارم ببینمت گلم
مامان محمدپارسا
پاسخ
ترم دو ثبت نام کردم اما ساعتی من می خواستم تعداد کم بود قراره باهام تماس بگیرن.منم دوست دارم شما و دختر گلتون و ببینم.
مامان روژینا
11 خرداد 93 11:57
عزیز دلم ما و دوستای وبلاگی قرار دور هم جمع شیمخیلی خوشحال میشم تو هم بیای گلمبهم خبر بده عزیز دلم
مامان محمدپارسا
پاسخ
چه خوب.با کمال میل عزیزم.
مامان روژینا
13 خرداد 93 11:28
سلام عزیز دلمخیلی خوشحالم کردی دعوتم رو قبول کردیراستی من هنوز اسم گلت رو نمی دونم عزیزمحتما به محض ok شدن بهت خبر میدم فدات شم
مامان محمدپارسا
پاسخ
سلام گلم.منم اسمتونو نیدونمخوشحالم می کنید اطلاع بدین
مامان روژینا
13 خرداد 93 11:28
خصوصی داری گلم
مامان روژینا
13 خرداد 93 11:33
اینجام پارک فومنه گلمجاتون خالی خیلی خوش گذشت
مامان محمدپارسا
پاسخ
دوستان به جای مادیدم آشنا نیست.فکر کردم شاید رشت باشه.