محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

تقارن!

1393/2/6 11:33
332 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا شده خواب ببینی و ببینی چه ربطی با مسائل در بیداری ات داره؟خواب دیدم در آزمون دکتری قبول شدم. سر کلاس هستم واستاد داره یک قضیه عریض و طویل ریاضی را برام توضیح میده.خیلی اثبات جالبی داشت. روح آدم تا کجاها میره و چه چیزهایی آدم می بینه. وقتی بیدار شدم دیدم خیلی دلم واسه درس و دانشگاه تنگ شده. این خواب را در حالی دیدم که صبح همان روز نتایج دکتری اعلام شدن و من نه آزمون داده بودم و نه خبر داشتم که قراره همون روز نتایج اعلام بشه. عجب تقارنی در خواب و بیداری بود!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهدیه
6 اردیبهشت 93 22:36
عزیزم من ثبت نام کردم برای دوشنبه و 5 شنبه ساعت 5/5 تا 6/5 عصر فقط یه دونه جای خالی مونده تو این کلاس اگه میای حتما فردا 9 صبح زنگ بزن و ثبت نام کن! اگه شماره تماس ازت داشتم زنگ میزدم زودتر می گفتم. ایشالا که الان هم دیر نشده باشه!
مامان محمدپارسا
پاسخ
فردا زنگ می زنم خدا کنه که دیر نشده باشه
مامان علیرضا (mahtab)
8 اردیبهشت 93 17:47
کلاس چيه؟ بگيد منم بيام باهاتون الان شما دقيقا براچي کم پيدايي؟ از دستمون ناراحتي؟ من يادم نيست، رمز رو نذاشتم برات؟
مامان محمدپارسا
پاسخ
مشکل اینه که شما حساس و من زود رنجم