محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

پله های طرقی

1393/2/9 13:10
276 بازدید
اشتراک گذاری

از طریق دوستان اینترنتی عزیز متوجه شدم که کارگاه مادر و کودک اردیبهشت در رشت افتتاح شده.منم به دوستانم اطلاع دادم.دیروز هم اولین جلسه کارگاه پرورش خلاقیت بود. فاطمه سادات جون هم با مامانش اومده بود که دختر گلشو شناختم واینچنین شد که دوست وبلاگیم را دیدم. اولین جلسه بیشترش به شیطنت و بازیگوشی کوچولوها گذشت.قراره هفته ای دو روز به مدت ١ ماه در این کارگاه آموزشی شرکت کنیم.دیگه زمونه عوض شده و ما هم برای داشتن فرزندان موفق با پسر گلم رفتم تا پله های ترقی را باهم دو تا یکی طی کنیمنیشخند.امیدوارم جلسات بعد محیط واسه کوچولوها عادی تر بشه و بتونیم بشتر استفاده کنیم.عنوان گولتون نزنه فقط جهت مزاح بود!

پسندها (2)

نظرات (5)

ننه علی
9 اردیبهشت 93 23:59
سلام ان شاالله همیشه مترقی باشبن ترقی با ت دونقطه البته سلام ننه علی!گلم ممنون از توجه ات.منم به عمد نوشتممارو که به این کلاسها نبردن ما تحصیلاتمون عالیه شد.پس با نرفتن به اینجور کلاسها مطمئناً چیز زیادی را دست نخواهیم داد.پس حتماً این راه،تنها راه ترقی نخواهد بود.راه طرقی خواهد بود.
مامان علیرضا (mahtab)
11 اردیبهشت 93 7:25
سلام به سلامتی ان شاء الله چرا برامون نظر نمیذاری؟ مگه رمز رو نداری؟
مامان محمدپارسا
پاسخ
سلام.ممنونم ان شاءاللهرمزو رموز در وبلاگتون زیاده به ما هم که رمز تعلق نگرفت دیگه بیایم چکار؟!
مامان روژینا
13 اردیبهشت 93 11:17
سلام عزیزم پس رفتی کلاسارو به سلامتی ! روژینای من از اول اردیبهشت مریض شده نمی دونم کی بتونم ببرمش
مامان محمدپارسا
پاسخ
سلام.خدا بد نده.ایشالاه که زود حالش خوب بشه و ببریش کلاس.بهت سر میزنم ببینم چی شده.نگران شدم
مامان علیرضا (mahtab)
17 اردیبهشت 93 8:11
من براتون رمز رو گذاشتم، ديدينش يا نه؟
مامان محمدپارسا
پاسخ
رمز نگذاشتین!!رمز نمی خوام دوباره میرید رمزو به هزار و یک دلیل عوض می کنید به ما هم نمیدین باز هم دلخوری پیش میاد من تحمل ندارم.
مامانی مهربون
19 خرداد 93 13:41
وبلاگت خیلی زیباست خوش حالم می کنی به وبلاگم سر بزنی و نظر بذاری
مامان محمدپارسا
پاسخ
چشم عزیزم از شما هم ممنونم به ما سر زدین