محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

100روزگی

1392/2/19 15:54
288 بازدید
اشتراک گذاری

محمدپارسا جون 100 روزگیت مبارک.ایشالاه  100 ساله شی، نه 120 ساله شی، نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی.

پسرم این روزها خیلی بازیگوش شدی موقع شیر خوردن بازیگوشی میکنی گاهی بهم نگاه می کنی و لبخند می زنی و بعد به شیر خوردن ادامه میدی و منم قربون صدقت میرم.دوست داری یکی کنارت باشه و باهات بازی کنه. وقتی داری حرف می زنی اگه بهت نگاه نکنیم اعتراض می کنی. وقتی آشپزخونه هستم مدام باید با صدای بلند باهات حرف بزنم وگرنه لبتو آویزون می کنی بعد می زنی زیر گریه. من به قربون اغو گفتنت عزیزم.کتاب 3 تا 6 ماه رو هم باهم کار می کنیم. با دقت به صفحه نگاه می کنی، بعضی صفحاتش خیلی هیجان زده ات می کنه و خیلی محکم دست و پا می زنی.منم میگم مامانی چی نوشته واسه منم تعریف کن! با گوشه چشم یه نگاهی به من میندازی و به کارت ادامه میدی.

وقتی دو ماه و بیست و هشت روزه شدی (یکشنبه هشتم اردیبهشت)برای اولین بار با صدای بلند خندیدی، اون لحظه رو هرگز فراموش نمی کنم انگار دنیا رو بهم دادن.

وقتی سه ماه و یک هفته شدی(سه شنبه هفدهم اردیبهشت) مشغول بازی بودی و قر کمر می دادی و بالاخره موفق شدی غلت بزنی. عزیز دلم خیلی خیلی دوستت دارم.

عکس در ادامه مطلب....

 

 

100روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علیرضا
23 اردیبهشت 92 16:55
مبارکه غلت زدنش
چه زود یاد گرفته
پسرمن 4 ماه و 20 روزگی کامل تونست غلت بزنه
ایشالا 120 ساله بشه


ممنون،پسر من اینجوریه دیگه
مامان زهرا
28 اردیبهشت 92 5:36
ما خیلی شمال میریم فامیل هامون اونجان اما خودمون تهرانیم من شمال و خیلی دوست دارم مخصوصا لاهیجان
مهدیه
28 اردیبهشت 92 10:47
نازی! معلومه حسابی بزرگ شده ها! هزاااااااااااااار تا بوس
نسیم
2 خرداد 92 21:33
100 روزگیت مبارک عزییییزم آخ گفتی مامانی این برنامه هر روزه منم هست آخه منم از تو آشپزخونه باید واسه پسملی حرف بزنم تا آروم شه تا یه لحظه دور میشم ازش صدا م میکنه
مامان مهرزاد جان
4 خرداد 92 11:12
خاله جون 100 روزگیت مبارک انشاله مامان خاطرات 120 سالگیتون برات بذاره

___♥♥♥سلام دوســـت مـــــــن
__♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم

____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\\__♥آپم
_♥___\\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم

_______♥♥♥♥♥آپم


ممنون خاله