محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

سکسکه های پسرم

1391/9/29 12:31
656 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دیشب باز سکسکه میکردی.ولی یه خورده طولانی شد.نگرانت شدم.علت دقیق سکسکه جنین روشن نیست اما به هر حال تنها جنین هایی که آن قدر رشد کرده اند که دستگاه عصبی شان به قدر کافی تکامل یافته باشه، سکسکه می کنند. اعتقاد دارن که جنین مایع آمنیونی را می خوره و نیز استنشاق می کنه. در این هنگام مایع وارد ریه هات می شه، بعد دیافراگم منقبض می شه و باعث سکسکه زدنت میشه ومن حرکات ریتمکی(چیزی شبیه نبض) احساس می کنم. 

به بابات گفتم نمی دونم چرا سکسه اش قطع نمیشه،نکنه اذیت بشه!چیکار کنیم قطع بشه؟! بابایی هم خندید و گفت پولی که روی اوپن گذاشته بودم و کی برداشته؟ بابات همین کلک رو یه بار به خودم زده بودم منم از حرفش متعجب شدم سکسکه ام قطع شد.منم خندیدم و گفتم پسرم باهوش تر از این حرفاست.خدا رو شکر بعدش سکسه ات قطع شد.

                           تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان محمد مانی
29 آذر 91 12:57
سلام
انشالله که نی نی به سلامتی و به موقع به دنیا بیاد.
پسر من هم وقتی تو رحمم بود مدام سکسکه می کرد آنقدر که گاهی من کلافه میشدم.


نی نی من که سکسکه میکنه من دلم براش میسوزه.احساس میکنم داره اذیت میشه
مامان آرتین
13 دی 91 14:55
وای عزیزم یاد روزهای بارداریم افتادم.یاد سکسکه های پسرم که خیلی برام شیرین بود.قدر این روزهای آخر رو بدون خانمی
بیا پیشمون.من دوست دارم لینکتون کنم


لطفا ادرس بگذارید تا منم لینکتون کنم