محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

پسرم داره بزرگ میشه

1391/9/29 12:33
754 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر خوشتیپ خودم!دوشنبه ٢٧ ام آذر در حالی که حسابی داشت برف می بارید رفتم کلینیک.آخه قرار بود بعد چند هفته دوباره تو رو ببینم.عزیزم خانم دکتر بعد کمی وارسی و زل زدن به مونیتور شروع کرد.وزن ٢١٧٠ ،سن ٣٣ هفته و ٢ روز(به حساب خودم ٣٢ هفته و ٣روز) و...ماشالاه به پسر عزیزم،خانم دکتر گفت وزنت خوبه.داری بزرگ میشی عزیز دلم.پسرم واسه رسیدن به بهمن ماه لحظه شماری می کنم.

درضمن امروز گواهینامه جدید ده ساله من اومد.روزی که داشتم برای اولین بار گواهینامه رانندگی می گرفتم انگار همین دیروز بود فکر نمی کردم موقع تمدیدش تو رو داشته باشم.اما میدونم دفعه دیگه به امید خدا تو کلاس سوم دبستان خواهی بود.

پسرم!مامان همیشه عاشقته.

                         تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)