محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

جشنواره اربا دوشاب

1391/8/20 18:21
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم گلم.خوبی نازنینم.دیروز جمعه ١٩ آبان باهم رفتیم گردش.من که در این مدت از کباب و بوی کباب متنفر شده بودم،فعلاً اوضاعم بهتر شده و بوی کباب برام قابل تحمل تر شده.ببین پسرم چه کارهایی ازت بر میاد.دیروز اجازه دادی کباب بخورم!!موقع برگشت هم به جشنواره اربا دوشاو(دوشاب خرمالوی وحشی) رفتیم.در این جشنواره کشتی گیله مردی،لافند بازی و...اجرا شد که خیلی واسم جالب بود.بالاخره خیلی خوش گذشت پسرم.دوشاب هم خریدم که صبحونه بخورم تو حالشو ببری.خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
1 آذر 91 10:55
سلام عزیزم خسته نباشید .چه مامان مهربونی .
امیرعلی من هم بهمن ماهیه بهمن 90 .
راستی دیدم نوشتی جشنواره اربادوشاب و کشتی گیله مردی .معلومه همشهری یا هم استانی هستیم .خیلی خوشوقتم . برام جالب بود ائیین های استان گیلان رو تو یکی از این وبلاگها دیدم .من شما رو لینک میکنم اگه دوست داریدشما هم نو لینک کن .ایشالله گلپسرت به سلامتی بدنیا بیاد.


سلام مریم جان.من رشت هستم.دوست داشتم لینکتون کنم اما آدرستون را نداشتم.در پیغام بعدی آدرستون را بگذارید.