محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

استاد یک و نیم ساله!

1393/6/3 19:52
615 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح  حوصله نداشتم با راننده ام برم  دانشگاه و با ماشین خودم  رفتم.

مستقیماً رفتم سر کلاس و درسم را شروع کردم.آخه نمی دونید چقدر دانشجوهام دوسم دارن و لحظه شماری می کنن تا با من کلاس داشته باشن!

خلاصه هی من درس دادم هی بچه ها لذت بردن!

هی نوشتم و هی پاک کردم.کمی خسته شدم و رفتم روی صندلیم پشت تریبون نشستم.

چرا دیگه بچه ها رو نمیبینم؟!چرا اینقدر این میز بلنده؟!

خلاصه بعد از کلاس هم رفتم توی اتاقم و به کارهام رسیدگی کردم.اگه من اینجا نباشم اوضاع بهم میریزه.باید حواسم به همه چی و همه جا باشه.

آقا کسی نیست واسم چای بیاره؟!

 

خلاصه...

در پایان وقت اداری هم رئیس دانشگاه به مشاوره با من نیاز ضروری داشت و من رفتم و راهنماییشون کردم و تجربیاتم را در اختیارشون قرار دادم. این بود یک روز کاری محمدپارسای 1.5 ساله.

پسندها (3)

نظرات (10)

maman elaheh
4 شهریور 93 8:25
خیلی جالب بود
مامان روژینا
4 شهریور 93 8:56
قربون استاد توچولوی خودم
مامان محمدپارسا
پاسخ
میسی خاله جونم
مریم مامان دونه برفی
4 شهریور 93 10:18
قربونت برم محمد پارسا جون ... استاد اجازه ... میخوایم بریم اب بخوریم ...
مامان محمدپارسا
پاسخ
میسی خاله جون.همه محو تدریسم شدن خاله ولی شما می خوای در بری؟!
مهدیه
5 شهریور 93 0:29
مادر فرشته ها
9 شهریور 93 19:18
وااااای چقدرهم استاد بودن بهش میادا
مامان محمدپارسا
پاسخ
مرسی خاله جون
بانو
10 شهریور 93 17:39
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
ارسطو و مامانش( محدثه)
13 شهریور 93 15:12
سلام استاد اجازه هست؟؟؟ ربونت برم استادم
ارسطو و مامانش( محدثه)
13 شهریور 93 15:13
@...@______!____________!_______@....@ _______@...........@_____!__________!______@............@ _____@..................@_____!_______!____.@.....................@ ____@....من .................@___!_____!___@.............آپم.........@ __.@................................@__!___!__@.....................................@ __@................آپم..................@_!_!_@.............آپم.....................@ _@..........................................@!.!@.............................................@ __@.....................بدو بییا............@@............بدو بیا.......................@ ___@..........................................@............................................@ _____.@................................@***@..................................@ _________@.......................@*****@.........................@ ____________@..................@****@....................@ __________@.......................@***@.........................@ .______.@...............................@*@................................@ _____@....................................@@........................................@ ___@........................................@@.............................................@ __@...........منتظررررم...............@_@........زود بیا زوده زود..............@ __@....................................@______@.......................................@ ____@.............................@_________.@...............................@ ______@.....................@______________@.....................@ _________@.........@_____________________@.........@
محمد علی طبیب زاده
27 شهریور 93 15:10
درکت میکنم خیلی درکت میکنم
محمد علی طبیب زاده
27 شهریور 93 15:11
خیلی جالب بود