محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

نوروز در راه هست...

1392/12/16 18:31
259 بازدید
اشتراک گذاری

داره بوی عید میاد...داره نوروز میاد و همه در تب و تاب خرید کردن و خونه تکونی و... همه به شکلی دارن خودشون را آماده می کنن.

ایشالاه که دل همه شاد و جیب همه پر پول و همه دلها خالی از غم و کینه باشه.آمین

چند روزی هست که ما هم پروژه تمیزکاری خونه را شروع کردیم.اتاق خوابها را تمیز کردم و پرده هاشو شستم و اتو کردم و نصب کردم و از آنجاییکه آشپز که دو تا شد آش یا شور میشه یا بی نمک.به همسر جان گفتم آستر پرده ها را بردار که بشورم(منظورم فقط پذیرایی بود) ایشون بی خبر همه آستر پرده ها رو بیرون آوردن که شسته شدن حالا من باید همه را اتو بزنم. وای که چقدر خسته ام. حالا بگذریم مهم نیست. دیروز موقع تمیزکاری پسر خوشتیپ ما تشریف بردن طبقه پایین پیش مامان بزرگش و من هر وقت می رفتم و بهش سر میزدم.آقا غروب تشریف آوردن بالا.فورا متوجه شد که جای تابلو عوض شده و هی با انگشتش نشونمون میداد و حرف میزد.بعد آقا تشریف برد آشپزخونه،لباسشویی ٢٠ سانت جابجا شده بود.هی با انگشت نشون میداد و نمی دونم چی می خواست بهمون بگه.بالاخره کلی اظهار نظر کرد.نمیدونم از این تغییرات راضی بود یا نه!!قربونش برم که متوجه کوچکترین تغییر میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهدیه
17 اسفند 92 11:35
نازییی باهوش کوچولو... خسته نباشی خانومیییییییی
مامان محمدپارسا
پاسخ
ممنونم مهدیه جون.ماشالاه حواسش به همه جا هست شیطون!!
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:31
عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه
mahtab
19 اسفند 92 14:47
خسته نباشین، به سلامتی ایشالا چه پسر باهوشی دارین شما خدا حفظش کنه
مامان محمدپارسا
پاسخ
دوره بارداری ماهی زیاد خوردم فک کنم ماهی ها اثر کردند یا شاید هم به خاطر داشتن پدر و مادر باهوشش باشه
بانو
24 اسفند 92 9:39
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
مامان روژینا
26 اسفند 92 9:15
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم