محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

مکالمه تلفنی محمدپارسا و مامان بزرگش

1392/10/15 18:44
182 بازدید
اشتراک گذاری

مکالمه تلفنی محمدپارسا و مامان بزرگش(مامانه باباش ازش دوره و دیر به دیر همدیگر می بینند، البته گاهی باهم چت تصویری انجام میدن) خیلی واسمون جالب بود.پسرمون گوشی کنار گوشش بود.

محمدپارسا: الوووووووو الووووووووو

مامان بزرگ:محمدپارسا! محمدپارسا جان

محمدپارسا: دان!

مامان بزرگ: خوبی دردت به جانم؟

محمدپارسا: الوووووووو

خلاصه پسرمون کلی حرف زد و من هم متعجب از مکالمه این دو نفر.من و همسری کلی ذوق کردیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mahtab
18 دی 92 23:29
خدا نوه و مادربزرگش رو حفظ کنه انشاء الله
مامان روژینا
24 دی 92 12:16
آخی عززززززززززیز دلم عاشق این مکالمات تلفنی نی نی هامونم من یه همشهری هستمپیش ما بیا گلم
مامان محمدپارسا
پاسخ
چشم گلم
مامان روژینا
25 دی 92 12:33
سلام گلممرسی که افتخار دادیلینکت کردم
مامان محمدپارسا
پاسخ
من لینکتون کردم
مامان روژینا
30 دی 92 9:56
سلام مامان محمد پارسا توچولومیشه لطف کنی و به این آدرس بری و تو قسمت نظرات به دخترم روژینا رای بدیممنون میشم[بوسه]http://biadelam.niniweblog.com/