محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

امنیت و ایمنی برای کودک

1392/10/15 18:22
542 بازدید
اشتراک گذاری

پسرمان از وقتی تونست سینه خیز بره به همه جای خونه سرک می کشید.حالا که می تونه 4 دست و پا حرکت کنه سرعت گشت و گذار در خانه و شیطنت هاش خیلی خیلی بیشتر شده. برای جلوگیری از خطرات احتمالی خونه را ایمن سازی کردیم ولی باز هم مشکلاتی دارم که امیدوارم دوستانم راه حلی پیدا کرده باشند و من بتونم ازشون کمک بگیرم.کارهایی که من برای ایمن کردن خونه انجام دادم به این صورت هست که بد نیست بدونید شاید به درد کسانی که شرایط منو دارن بخوره...

هر نوع ماده و اشیای سمی از مواد شوینده گرفته تا ویتامین ها را از دسترس کودک دور کنید.

درب کابینت ها را محکم کنید.(من در یک کابینت رو که توش قابلمه هست باز گذاشتم تا پسرم باهاش بازی کنه و دقایقی باهاش مشغول بشه)درب کشوهای کمد و تختخواب را قفل کنید. یا مثل من چسب کاری کنید.

نخ های پرده کرکره را تا حد ممکن از دسترس کودک دور نگه دارید.

میز عسلی را دور از دسترسش قرار دادم چون محکم به دیوار می کوبید.رو میزی ها را هم جمع کردم.(خودش جمع کردنیشخند)

پریزهای برق در دسترس کودک را بپوشانید.

کیف لوازم آرایش و اصلاح و زیورآلات را در کشوهای قفلدار قرار دهید.

هنگام پخت و پز دسته قابلمه را به سمت عقب اجاق برگردانید.

مهمتر از همه تلویزیون را به جایی محکم کنید تا اثر هل دادن بر زمین نیفتد.(ما هنوز محکمش نکردیم دوست ندارم به دیوار بکوبیم،پسر گلمون از میز تلویزیون بجای نردبان استفاده می کنه که خیلی خطرناکه)

شکستنی ها را از دسترس دور کنید.

در موارد زیر به نتیجه ای نرسیدم:در فریزر را باز می کنه و میره توش میمونه با سرماش حال می کنه،به دستگیره فر آویزون میشه و تلاش می کنه بازش کنه، اجاق گاز که روشن میشه فوراً کم و زیاد می کنه که بخوام نگهبانی بدم یا نگهبان هم بذارم بازم فایده ندارهنیشخند

دوست ندارم محدودش کنم ولی در موارد خطرساز مجبورم دست به کار بشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mahtab
18 دی 92 23:28
پسرما نمیتونه در یخچالو باز کنه چون دستگیره نداره، یه قسمت فرو رفته داره که اون هنوز بلد نیست فرمون هم درش سفته امیدوارم راهکار پیدا کنین
مامان محمدپارسا
پاسخ
در یخچال با چسب چسبوندم ولی در فر...