محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

پسرم دردت به جونم!

1392/5/16 18:37
558 بازدید
اشتراک گذاری

محمدپارسای من چند روزه حالش خوب نیست.4 روزه اسهال داره و دو روزه تبش قطع نمیشه.دیروز بردیمش دکتر. گفت اگه تا 24 ساعت تبش قطع نشد ببرین آزمایش بده.داروهاشو خورد ولی تبش پایین نیومد اسهالش هم قطع نشد.دیشب فقط 12 تا 2 خوابید.صبح رفتیم آزمایشگاه، دل توی دلم نبود.جواب آزمایش اولش ساعت 3 بعدازظهر حاضر شد.یه آز دیگه چند روز دیگه حاضر میشه.نمی تونستم صبر کنم تا دکترش بیاد مطب.در همون کلینیک به دکتر نشون دادیم.آزمایش سالم بود ولی دکتر داروی جدید نوشت.خدا کنه این داروها کارساز باشه.خدا کنه حالش هر چه زودتر خوب بشه.خیلی نگرانش هستیم.دلم واسه خنده هاش تنگ شده.همش بی حاله و نمی تونه بخوابه.وای خدای من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیه
17 مرداد 92 12:29
نگران نباش گلم واسه دندونشه!
مطمئن باش!
همه بچه ها واسه دندون در آوردن این طور میشن!


دکترش معاینه کرد گفت از دندون خبری نیست ممکنه ویروس باشه!
مامان علیرضا(mahtab
25 مرداد 92 0:44
عزیزم ناراحت شدم!
اما نگران نباش ایشالا زودی خوب میشه
مادر بودن همین سختی ها رو داره که میگن بهشت زیر پای مادره
دعاگوش هستم


ممنون عزیزم