محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

اندر احوالات من

1392/5/6 19:23
317 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی این روزا چه آرزویی دارم؟دوست دارم پسرم بالاخره خوابش تنظیم بشه. شب تا صبح راحت بخوابه. اجازه بده منم چند ساعت بخوابم. 6 ساعت خوابیدن برام تبدیل به یک رویا شدهخیال باطل

خدایا یعنی به آرزوم می رسم؟!

به خاطر کم خوابی پیش دکتر بردیم. دستوراتش رو اجرا کردیم ولی فایده ای نداشت.نه سردشه،نه گرمشه،نه گرسنشه،نه نفخ داره...همه مشکلاتش رو رفع می کنم. ولی نمی دونم چرا خوب نمی خوابه؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهرزاد جان
7 مرداد 92 9:25
سلام خانمی دیگه باید بگذرونیش هنوز کوچولوه بلاخره تنظیم میشه مهرزاد منم همینجوری بود من به شکم رو متکاش میخوابوندمش اینقدر براش لالایی می خوندم و راه میرفتم تا خواب میرفت ولی هر دو ساعت برای شیر بیدار میشد و نیم ساعت 45 دقیقه من بیدار مینشستم و شیر میدادم زود میگذره همینا براتون خاطره میشه لذت این روزها رو ببر


عزیزم داره 6 ماهش تموم میشه اما خوابش مثل 6 روزه هاست.کوتاه و سبک
الناز(ممول)
9 مرداد 92 17:33
سلام عزیزم خوبی؟ آخه ی تو هم آرزوی خواب داری؟منم همینطور اهورا هم خوب و راحت نمیخوابه شبا تا صبح هم فقط نق میزنه دکتر به ما گفت ژنتیکیه.گفت بد خواب بودنش یا به باباش کشیده یا به مامانش.که به خودم کشیده ولی واقعا اذیت میشم ایشالا این دو تا گل پسر از این به بعد خوابشون تنظیم بشه ما هم به آسایش برسیم
mahtab
10 مرداد 92 17:42
واقعا سخته این کم خوابی
امیدوارم اوضاع روز به روز بهتر بشه


منم امیدوارم!