محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

سلام نفس مامان و بابا

1391/6/19 16:37
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان و بابا

امروز چطوری؟

تو امروز هیجده هفته و سه روزه که تو دل منی.در این هفته حدود 260گرم وزن و حدود 15 سانتیمتر قد داری.کلیه هات دارن کار می کنن و موهات در حال جوانه زدن هست.در این دوره مغزت هم قسمتهاي ويژه اي براي بويايي، چشايي، شنوايي، بينايي و لامسه ايجاد مي كنه ولی آخه قربونت برم در اون جای تاریکی که تو نشستی نه چیزی واسه بوییدن  و نه چیزی واسه چشیدن هست.اما واست هر روز آهنگ کودکانه یا ملایم میزارم تا گوش بدی.آخه میگن بعضی صداها رو میشنوی.میدونم تو هم اونجا حوصله ات سر میره و دوست داری بپری ببیای تو بغل مامان.گلم عجله نکن به موقع بیا.

از هفته پیش منتظر هستم.دلم واسه اینکه حست کنم پر میزنه.دوست دارم لگد بزنی من و بابا هم قربون صدقت بریم قربونت برم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sara joooooooooon
22 شهریور 91 12:32
من سارا خاله طناز جونم.از سایتتون خیلی خیلی خوشم اومد .مرسی


سلام سارا جان.ممنون از نظرتون و شعری که فرستادی