محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

واکسن 4 ماهگی

1392/3/18 17:18
933 بازدید
اشتراک گذاری

واکسن 4 ماهگی

گل پسر ما 4 ماهه شد. صبح 5شنبه 16 خرداد شال و کلاه کردیم و گل پسری سوار بر کالسکه به همراه مادرم به مرکز بهداشت رفتیم.البته چون به تعطیلات برخورده بود با چند روز تاخیر رفتیم. در آنجا پرسیدند:میتونه سینه اش رو نگه داره؟ گفتم:آره. گفتند جیغ میکشه؟ یادم اومد که در هفته اخیر دو بار جیغ کشیده و من از جیغش متعجب شده بودم! خیام راحت شد که طبیعی بوده. قد و وزن را اندازه گرفتند،خدا رو شکر مطابق نمودار رشد بود. خانومی که می خواست واکسن بزنه از دیدن لباسهای پسرم کلی ذوق کرد و نازش کرد.آخه پسرم حسابی تیپ مردونه زده بود و مثل یه شیرمرد رفته بود واکسن بزنه. نوبت به واکسن رسید. من که طاقت دیدن نداشتم مادرم رو صدا زدم بیاد داخل و من فوراً از اتاق بیرون رفتم. با جیغ پسرم قطره اشکی ریختم و به خانه آمدیم.بهش قطره استامینوفن  دادم کمپرس سرد کردم. بعداز ظهر تب کرد، چندین بار پاشویه کردم. تا 3 شب تب داشت و همش بی تابی می کرد. ای کاش اینقدر این فرشته ها بخاطر واکسن اذیت نمی شدند. بالاخره تبش پایین اومد و خوابید. امروز که شنبه هست حال پسرم بهتره و تونست همه میکروبها رو شکست بده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mahtab
19 خرداد 92 13:29
ماشالا به پسر خوش تیپ و قوی شما
به سلامتی


سلامت باشی گلم