محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

چهل روزگی

1391/12/22 19:55
750 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم چهل روزگیت مبارک!

پسرم در تاریخ٢١/١٢/٩١ چهل روزه شد.برای رسیدن به این روز روزشماری می کردم. چون بنا به حرف بزرگترها منتظر تحول بزرگی در پسرم بودم. صبح رفتیم بهداشت قد و وزن پسرم را اندازه گیری کردن. وقتی خونه اومدیم فوراً حمامش کردیم. بعد حمام پسرم از این رو به اون رو شد!!!همیشه بعد حمام می خوابید ولی این بار نخوابید.شب شد و باز نخوابید و بی تابی کرد.بالاخره با سختی بسیار نیمه شب خوابید. من همچنان منتظر آرام شدن پسرم هستم...

 

40 روزگی محمدپارسا جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علیرضا
25 اسفند 91 23:22
عزیزم چهل روزگیش مبارک مگه آروم نیست؟ دل درد داره؟ امیدوارم خوب باشین و سرحال
مهدیه
26 اسفند 91 9:23
عزیزم نگران نباش کمکم درست میشه! دختر من الان هم بعد حموم تازه سرحال میشه و نمی خوابه. اگه منتظر تحول نباشی خود بخود پیش میاد!