محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

نظرات (7)

مامان بنیتا
30 بهمن 91 19:52
چه پسر نازی خدا حفظش کنه


ممنون مامان بنیتای عزیز
مهدیه
1 اسفند 91 9:48
نازیییییییییییییییی!
بوس بوس
کدوم بیمارستان زایمان کردی؟ راضی بودی؟
خاطرات زایمانتو حتما بیا بگو!
نری یه ماه دیگه بیای هااااااااااا!



آریازایمان کردم.شکر راضی بودم.دوست دارم هر روز بیام و بنویسم ولی پسرم اجازه نمیده.خاطرات زایمان هم در اولین فرصت.


مامان علیرضا
1 اسفند 91 18:37
واااااای خدای من! درست شد!
عزیزم دلم برات تنگ شده بود
قدم نورسیده مبارک!
ماشالا خیلی نازه
دفاعت هم مبارک گلم!



مامان علیرضا
1 اسفند 91 18:38
خصوصی داری!
مامان سمی
8 اسفند 91 9:16
مبارک باشه عزیزم.ماشاالله پسرت خیلی نازه خدا حفظش کنه
پرهام
8 اسفند 91 12:53
خدا برات حفظش کنه وهمیشه سالم وتندرست باشه


ممنونم مامان پرهام جون.ایشالاه پرهام هم همیشه سالم باشه
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:35
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک