محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

هفته سی و هفتم

1391/10/25 11:13
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر،شازده پسر. عزیز دلم شمارش معکوس شروع شده و هر روز حساب می کنم کی میای بغلم. عزیزم وارد هفته سی و هفتم شدیم و طبق حساب وبلاگ الان ٨ ماه و ٨ روزه که تو دل مامانی.

با کمک مامانم خونه رو حسابی کردیم تا مهیای اومدنت باشه.از این بابت خیالم راحت شد.میترسیدم یهویی بیای مارو غافلگیر کنی و ما خونه تکونی نکرده باشیم.هفته دیگه هم میرم آخرین سونو رو انجام بدم خدا کنه خوب وزن گرفته باشی.تغذیه رو هم رعایت می کنم تا اگه خدا بخواد زردی نگیری،خدا کنه نگیری که من طاقتشو ندارم.

پسرم تغییرات هفته ٣٧ به این صورته:كودك شما كامل شده است و از اين به بعد قادر خواهد بود كه به زندگي در خارج رحم ادامه دهد. كودكاني كه قبل از 37 هفتگي به دنيا بيايند نارس و به آنهايي كه بعد از 42 هفته به دنيا بيايند ديرشده مي گويند. وزن كودك شما كمي بيشتر از 2720 گرم است و از سر تا پاشنه پا حدود 48.2 تا 50.8 سانتي متر طول دارد.
موي سر بسياري از كودكان در هنگام تولد كامل است و طول موهاي آنها ممكن است بين 1.2 تا 3.8 سانتي متر باشد. اگر رنگ موي كودك شما با خود شما يكسان نيست تعجب نكنيد. برخي نوزادان هم تنها كمي موي كرك مانند دارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام
24 دی 91 21:57
سلام مامان شازده کوچولو وبلاگتون قشنگه مخصوصا وسایل گل پسر امیدوارم سالم سلامت به دنیا بیاد


ممنون مامان پرهام جون