محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

آراد مهمان ما شد

1391/8/30 18:22
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.سرحالی پسرم؟دیشب مهمون داشتیم.آقا آراد 25 روزه برای اولین بار مهمون ما شده بود.کمی اطراف رو نگاه کرد گفتم دوستت هنوز نیومده حدود 2.5 ماه دیگه ایشالاه میاد باهات همبازی میشه.همش هم بهش می گفتم کی پسرم قد تو میشه؟! پسرم وقتی آراد رو بغل کردم خیلی دلم خواست این روزها زودتر بگذره و تو بیای بغلم.خیلی می خوامتتتتتت

پسرم از اونجایی که پیتزاهایی که من درست می کنم خیلی خوشمزه هست(من نمیگم هر کی خورده گفتهنیشخند) به در خواست آرمین(داداش آراد) از همون پیتزاهای خوشمزه درست کردم.به امید خدا واسه تو هم می پزم نوش جان کنی عزیز دلم.

                                            تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)