محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

آز قند

1391/8/24 21:36
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جونم.امیدوارم خوب باشی کوچولوی دوست داشتنی من.دوستت آراد امروز ٢١ روزش شده.فکر کردم دیگه آقا شده ولی مامانش امروز حسابی از دستش شاکی بود می گفت آراد همش گریه می کنه و حسابی خسته اش کرده.ولی پسر گلم میدونم تو اینطوری نمی شی.از همون اول آقا خواهی بود.قربون پسر گلم بشم که نمی خواد مامانش رو اذیت کنه!امروز رفتیم آزمایشگاه ٢مرحله خون دادم فردا جوابش حاضر می شه خدا کنه نرمال باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علیرضا
26 آبان 91 11:31
عزیزم هز چی باشه بچه داری اوایلش سخته اما امیدوارم نی نی شما آروم و ساکت باشه و مثل نی نی من کولیک نگیره البته الان بهتر شده ولی در کل خودتو برای شرایط سخت آماده کن، تا اگه خدای نکرده سختی کشیدی تحملشو داشته باشی
مهدیه
27 آبان 91 19:25
سلام همشهری! ایشالا پسر گلت به سلامتی بیاد تو بغلت! لینکتون کردم!
مهدیه
27 آبان 91 19:28
راستی لباسای نوزادی به این قشنگی رو از کجای رشت گرفتین؟ من که هر چی گشتم چنین لباسای شیکی برای نوزادی نی نی ندیدم!