محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان و بابا

دومین سفر محمدپارسا به مشهد مقدس

1393/7/26 17:35
854 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای وبلاگیم!آقا امام رضا مارو طلبید و اول تا چهارم مهر 93 زایرش بودیم.جای شما خالی همتون ر ویادآوری کردیم و آرزو کردیم هر کسی دوست داره ایشالاه به زودی قسمتش بشه.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

 

 

اول مهر چمدونمون رو بستیم و به امید خدا راه افتادیم.

ساعت 2 بعداز ظهر سوار هواپیما شدم.خیلی دلم می خواست اونجا هم بهم خوش بگذره اما مهماندار هواپیما میومد و بهم تذکر میداد.چند بار طی یک حرکت سه امتیازی سعی کردم خودمو به خلبان برسونم و از پنجره پرتش کنم بیرون که نشد!!اطرافیان هم بهم شکلات و خوردنی می دادن و نمی دونم چرا بعضی ها هم برمی گشتن و بهم نگاه میکردن. یه بار زدم توی سر پیرمرد جلویی و روسری زنشو هم کشیدم.اما اونا بهم شکلات دادن و گفتن چندتا بچه پشت سرمون نشسته؟!!ملت چه بی ظرفیت شدن!!

وقتی رسیدیم فرودگاه بهم گل دادن و منم یه جای باحال نشستم.

رسیدیم هتل ، وسایلمون رو گذاشتیم و رفتیم حرم.حسابی زیارت کردم.که عکسشو بعدا میگذارم.

یه روز رفتیم باغ وحش تا من حیوانات رو از نزدیک ببینم.

می خوام برم پیشش و باهاش بازی کنم.چرا جلومو می گیرین!!

باید راههای مختلف و همه قفس ها رو امتحان کنم حتما راه ورود رو پیدا می کنم

دیگه چکار کنم؟

خلاصه هرکاری کردم نتونستم برم و باهاشون بازی کنم.

چند روزی که اونجا بودم خیلی بهم خوش گذشت و فقط نمی دونم چرا بقیه مثل مامانم اینقدر حرص می خورد خب دوست نداشتم به غذا لب بزنم و فقط دلم می خواست بازی کنم.از بس حرص خورد وقتی رسیدیم رشت من دو هوایی شدم و حسابی مریض شدم . کلی وزن کم کردم و مامانم مشغول من بود و نتونست بیاد وبلاگمو به روز کنه.خداروشکر الان حالم خوبه.

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان روژینا
27 مهر 93 9:04
سفر بخیر و زیارت قبول عزیز دلموای نمی دونی که چقد دلم می خواد برم مشهد تصمیمشو داریم واسه هفته آیندهدعا کن برام عزیزم که بریمعکسای قشنگی بود. عکسای داخل حرم رو نداری بذاری عزیزم؟ ببوس پارسای نازمو
مامان محمدپارسا
پاسخ
ممنونم عزیزم.ایشالاه که قسمتتون بشه و برید زیارت عزیزم.عکس داخل حرم تو گوشی همسری هست که هنوز وقت نکرده توی لب تاب بریزه.چشم حتما عکسهاشو می زارم.
مریم مامان دونه برفی
27 مهر 93 12:16
سلام عزیزم زیارت قبول همیشه به سفر و زیارت ممنون که مارو هم یاد کردی . سلام پارسا جونی زیارتت قبول باشه دوست من .راستش من هم میخواستم یه بار برم قفس خرگوش کوچولوها ولی نمیدونم چرا در نداشت ؟ اصلا فکر کنم خونه این حیوونهای بیچاره درنداره ... (امیرعلی )
مامان محمدپارسا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم.
maman elaheh
30 مهر 93 10:12
زیارت قبول همیشه به گردش
مامان محمدپارسا
پاسخ
ممنون الهه جون.ایشالاه قسمت شما
بانو
5 آبان 93 17:09
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مادر هومان و هورمزد
9 آبان 93 13:38
زیارت قبول عزیییزم.عکسها خیلی ناز بود
مامان محمدپارسا
پاسخ
ممنون دوستم
hanieh
14 آبان 93 15:16
سلام وبلاگ زیبایی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم