محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

آی خنده خنده خنده

1393/4/13 21:37
296 بازدید
اشتراک گذاری

تلویزیون خونه ما به خاطر آقا محمدپارسا فقط روی شبکه پویا تنظیمه! نه اینکه خودش اصرار داشته باشه ها نه اصلاً!!یه روز بر حسب اتفاق که داشت شبکه پویا رو نگاه می کرد.یه برنامه کارتون طنز نشون داد که شیر در کمین یه آهو بود.پشت درختی پنهان شد وقتی خواست یهویی بپره و آهو را شکار کنه به درخت چسبید.هی می دوید اما از درخت جدا نمیشد.محمدپارسا هم محو تماشا شده بود که یهو زد زیر خنده و با انگشت بهم نشون می داد. پسرمون برای اولین بار به یه صحنه خنده دار تلویزیون خندید. خیلی خوشحال شدم.پسرم اون لحظه بغلت کردم و کلی بوسیدمت.

پ ن 1 :شاید واسه بعضی ها بی معنی باشه اما این یه خاطره شیرین واسه من هست.

پ ن 2: اهل ذوق تیتر را با ریتم بخون!ممنون

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ارسطو
15 تیر 93 2:09
من با ریتم خوندمشاااااااااااااااا .*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)