محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

هدیه همسرجان و پسرم

1393/2/3 11:46
266 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از 2 روز تاخیر موجه کادوی روز مادر به دستمون رسید.(چون همسرم از صبح تا شب کلاس داشت)همسر جان زحمت کشیدن و مارو با خریدن بخارشو خوشحال کردن.دستش درد نکنه.این اواخر با زیاد شدن کثیف کاری های گل پسر نیازش احساس می شد.منم امروز دست به کار شدم و دستی به سر و روی خونه کشیدم. اثر هنری که روی میز عسلی و جلو مبلی و درها خلق شده بود را تونستم راحتتر از قبل پاک کنم.ما منتظر خلق آثار جدیدشون هستیم.چشمک

همسرجان از طرف محمدپارسا یک همزن برقی هم بهمون هدیه دادن.چون من علاقمند به کیک و شیرینی پختن شدم و همسر جان هم عاشق دستپخت من!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علیرضا (mahtab)
8 اردیبهشت 93 17:48
روزتون مبارک البته با کلي تاخير دست هر دو مرد زندگيت درد نکنه
مامان محمدپارسا
پاسخ
ممنونم.بر شما هم مبارک