محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

جشن تولد یکسالگی محمدپارسای عزیزم

1392/11/15 15:20
343 بازدید
اشتراک گذاری

از یک ماه پیش در حال تدارک اولین جشن تولد محمدپارسا جون بودم.تم تولدش را آماده کردم و بردم پرینت گرفتم و بعد از آماده سازی تزیینات را انجام دادم.بعد یک هفته وقت گذاشتم ژله های رنگ و وارنگ درست کردم تا مهمونای پسرم سورپرایز بشن که متاسفانه یادم رفت از همشون عکس بگیرم.2 روز مانده به تولد هم کیک سفارش دادیم و وقت آتلیه گرفتیم.صبح روز پنجشنبه 10 بهمن شروع کردم به شام درست کردن و تا عصر کارم تموم شد و من مهمونامون را به صرف شام دعوت کرده بودیم تا در بهترین شب زندگی مون ما را همراهی کنند.عصر کیک را تحویل گرفتیم و به آتلیه رفتیم و از پسر گلمون عکس انداختیم.مهمونامون هم ساعت 8 تشریف آوردن و ما شب زیبایی را در کنار هم گذراندیم.

کیک زنبوری(کیک خیلی خوشگلتر از عکسش بود نمی دونم چرا توی عکس مثل هیولا افتاده)

کیک زنبوری

فلش به سمت تولد

فلش

ریسه 12 ماه

12ماه

ساعت تولد

ساعت تولد

دستمال کاغذی

تاج

تاج

نوشابه شرکت محمدپارسا

پفیلاژله رنگین کمان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه
15 بهمن 92 10:34
عزیزم همه چیز فوق العاده قشنگ بود... بوس ایشالا تولدای سال های دیگه اش رو هم زنده باشیم و ببینیم ای آخریه ژله خرده شیشه است؟
مامان محمدپارسا
پاسخ
ممنونم قشنگ می بینی.آخری ژله شیشه ای است.
mahtab
15 بهمن 92 15:23
همه چیز عالی و قشنگ بود، دست همه درد نکنه کیک هم خیلی خوشگل بود و اصلا هم شبیه هیولا نبود نوش جان همیشه به شادی و تولد
مامان محمدپارسا
پاسخ
ممنونم مهتاب جون.
مامان سمی
18 بهمن 92 15:29
به به چه جشن قشنگی.خوش بحال پارسا جونی خیلی زیبا بود.انشاالله همیشه به جشن و شادی محدپارسا جونی یکسالگیت مبارک عزیزم به من هم رمز میدی؟
مامان محمدپارسا
پاسخ
به به مامان سمی.دلمون واستون تنگیده بود.آرتین جونی رو ببوس.رمز هم چشم خانوم.