محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

کتاب نی نی

1392/10/10 19:11
357 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا کتاب آموزشی واسه محمدپارسا خریدم.علاوه بر تبلیغات فروشنده به نظر خودم هم کتاب های جالب و مفیدی اومد. عکس هاشو می گذارم ببینید چون ممکنه تا چند روز آینده اثری ازشون باقی نمونه، چون پسرم شدیداً‌ به این کتابهاعلاقه نشون میده. اگر از دوستان کسی از کتاب یا وسیله آموزشی استفاده می کنه که بنظرش مفیده ممنون میشم بهم اطلاع بده.

ادامه مطلب را ببینید...

داخل کتاب

داخل کتاب

عکس زیر مربوط فلش کارت هست که آموزش بازی های کودکانه از بدو تولد است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان النا
8 دی 92 18:19
سلام.وبلاگ زیبائی دارین.دختر من چندتائی از این کتابهارو داره.واقعآ جالبن.اگه دوست داشتین به وبلاگش سر بزنید.اگه با تبادل لینک هم موافق بودین خبرم کنید.
مامان محمدپارسا
پاسخ
سلام ممنونم به وبلاگم سر زدین.لینکتون می کنم.
mahtab
10 دی 92 18:54
سلام عزیزم شما که همه کتابای بازار رو برا گل پسرت خریدی؟! مبارکه به نظر همشون کتابای خوبین اما من هیچ کدومو ندارم به نظرم هر کتاب محکم و رنگی رنگی ای براشون خوبه شعراهای ناصر کشاورز از بقیه زیباترن انتشارات خانه ادبیات هم کتابای خوبی داره
مامان محمدپارسا
پاسخ
علیک سلام عزیزم آره خریدم ولی عکس همشونو نذاشتمبهتون پیشنهاد می کنم برید و این کتابها رو از نزدیک ببینید حتما خوشتون میاد. کتابهایی رو بگیرم که شاعرش ناصر کشاورز باشه؟
mahtab
10 دی 92 18:56
من فعلا براش کتابایی رو میخرم که برگه های سفت و مقوایی دارن که نتونه پارشون کنه معمولا سه چهار تا برگ دارن اما پارهونمیشن و عکسهای جذابی دارن باز هم باید براش بخرم چون براش تکراری شدن موفق باشی عزیزم و گل پسرتو از طرفم ببوس
مامان محمدپارسا
پاسخ
من تنها کتابی را که دیدم نتونه پاره کنه کتاب حمام هست که 2 تا داره.همون کتابی که گفتی رو می گیرم ممنون به وبلاگم اومدی گلم. چشم اینمبرای گل پسر شما
مهدیه ( مادر دختری)
11 دی 92 9:06
منم از بین همه ی شعرا از شعرای ناصر کشاورز برای این رده ی سنی بیشترخوشم میاد. یه جورایی حس شعر گفتن من برای دخترم رو تقویت کرده. مطمئنم چنین احساسی رو در آینده در کودک هم میتونه ایجاد کنه. اشعارش ساده، آهنگین، کوتاه و جذابه و بار آموزشی داره! از بین این کتاب ها من فقط نی نی خوابش میاد رو دارم که شعرش قشنگه! بیزحمت بهم بگو از کجا خریدی و شاعرهاشون کی هستن ؟ از همون مرکز بزرگ تو خیابون مطهری خریدی که وسایل آموزشی برای بچه ها داره؟این کتابه که نی نی داره حموم می کنه کدومشونه؟ به نظر جالب میاد! منم مدنیه دنبال کتاب خریدن برای نی نیم هستم ولی هنوز نخریدم. خوب شد دوباره یاد آوری کردی! من کتاب نی نی داینا و بچه های دنیا رو دارم که نقش و محبت پدر و مادر رو برای بچه توصیف می کنه همچنین کتاب های آموزش میوه ها و مشاغل رو هم از دخترعموی فاطمه سادات گرفتم و دخملی باهاش مشغول میشه! راستی مادرشوهرم استاد دانشگاه آزاده و میگه اونجا یسری کلاس ها برای تقویت حافظه و .. بچه ها دارن که باید بچه رو از پوشک بگیریم و بعد ثبت نام کنیم. اگه خواستی سال دیگه خبرت میکنم!
مامان محمدپارسا
پاسخ
این کتابها رو از نمایشگاه کتاب که فکر کنم آذر ماه بود(جاده تهران)خریدم.که بصورت4 تا پکیج از موسسه نشر قلم بود. بعصی هاش ترجمه هست،بعضی هم شاعرش فاطمه شعبانی و پریوش طیبی هستن. گربه کوچکم کو؟ و اردک کوچکم کو؟ کتابهای قایم باشک بازی هستن که عکس داخل کتاب رو گذاشتم که نی نی داره حموم می کنه. همسرم فقط پنجشنبه ها دانشگاه ازاد میره و اصلا به اینجور کلاسها توجه نمی کنه فقط خانمها حواسشون به این مسائل هست، ممنون میشم بهم اطلاع بدی.
مامي نسيم
11 دی 92 11:09
افرين به اين مامان منم ازين كتابا خريدم البته ورقاش خيلي كلفته هم پاره نميشه هم دستو نميبره خيلي خوبه از الان واسش كتاب بخوني ماماني بنظر كتاباي مفيدي ميان فقط مواظب باش سه سوت پارشون نكنه
مامان محمدپارسا
پاسخ
مامی نسیم فکر کنم باید برم دنبال همون کتابهای که گفتی ورقهاش کلفته،چون الان حین آموزش همش باید حواسم به پاره نشدنش باشه
مرجان
12 دی 92 22:41
زهرا جون من نه این کتابا رو دارم نه تا حالا دیدم اما به نظرم خیلی جالبن و افرین به تو عزیزم والا ارتین اصلا به کتاب و تلویزیون علاقه نداره من هرچی واسش هزینه کردم بی فایده بوده
مامان محمدپارسا
پاسخ
تو که از من عجول تری مرجان جون به کتاب کم کم علاقمند میشه در دسترسش قرار بده.جایی خوندم بچه هایی که کمتر تلویزیون نگاه می کنن زودتر به حرف میان.
مامان محمدپارسا
24 دی 92 0:41
سلام عزيزم من كتاباي مي مي ني رو براش گرفتم و ميخونم به نظرم اين كه واقعا چه كتابي از كتاباي كودكان باشه مهم نيست مهم اينه كه براش كتاب بخوني. البته پارسا كتاباشو پاره كرد ولي من كه براش خوندم حالا خودش كتابو ميگيره و انگاري داره ميخونه از خودش صدا در مياره
مامی ملیکا
12 بهمن 92 21:07
من برای ارمین کتاب هایی میخرم که جلدشون مقوایی باشن واز کتاب هایی که شاعرشون ناصر کشاورزه استفاده میکنم