محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا

سفر به اردبیل

1392/6/2 17:17
412 بازدید
اشتراک گذاری

٤شنبه بعدازظهر سفرمون شروع شد.همراه مامان و بابام و مامان بزرگ و بابا بزرگ و خانواده آقای ایمانی.در شروع مسیر هوا گرم بود و من این تیپی بودم(بغل بابابزرگ هستم)

31مرداد

از مسیر ییلاقات رضوانشهر رفتیم.هرچه جلوتر می رفتیم هوا کم کم سرد می شد ومه زیادتر میشد وبارون هم اومدمن هم عاشق نم نم بارون.

ییلاق

عاشق رانندگی توی هوای خنک اونم در 31 مرداد هم هستم!

رانندگی محمدپارسا

شب خلخال موندیم.فرداش هم رفتیم اردبیل و سرعین.هواش عالی بود.ببینید توی تابستون تیپ زمستونی زدم.آخه مامانم همش نگرانم بود نکنه سرما بخورم.

خلخال

جمعه12 شب هم خسته و کوفته رسیدیم خونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mahtab
10 شهریور 92 23:15
سفر بخیر ایشالا همیشه به سفر و گل و گشت چه جاهایی هم رفتین؟!دلمون خواست خوش باشین و سلامت این پسرها همشون عاشق رانندگین1
آرزو مامان پارسا
12 شهریور 92 16:47
سلام هميشه به گشت عزيزم بيماري پارساي من دقيقا همونيه كه گفتي شب كه تو چابكسر خوابيديم اونطوري شد دكتر ميگفت ويروسش تو هوا هست فكر كنم تو هواي استان گيلان باشه!! حالا حالش بهتره اما سرماي منو گرفته